EXEMPLARES PARA E.I.

 Pupa se pone cada mañana el abrigo de los miedos y sale a la calle envuelta en ellos. Y se pasa el día con miedo en el corazón. Con miedo a la soledad y miedo a que la quieran y también a que el amor la atrape. Con miedo a volar y con miedo a hundirse. Con miedo al cambio y con miedo a que todo siga igual. Teme el futuro, pero también teme repetir el pasado. Tiene miedo de no avanzar, pero también de dar un paso. Tiene miedo de los demás y también de sí misma. El peso de su abrigo de miedos es excesivo, la lastra demasiado.
El abrigo de Pupa es un canto a la liberación de los miedos que nos atenazan, que nos paralizan. Las imágenes, de fuerte carga simbólica, están realizadas con mezcla de lápiz, texturas acrílicas, tinta y retoque digital.

O polo Artur estaba incómodo dentro do seu ovo. Crecera tanto que aquel cuarto se lle facía pequeno... Dentro da cáscara, Artur sentíase a salvo, pero estaba moi apretuxado. Xa non cabía naquel cálido cuarto de paredes brancas, así que non lle quedou máis remedio que sair de alí. Descubriu entón que habitaba nunha parte moi pequena dun mundo enorme e descoñecido que se abría ante os seus ollos sorprendidos e curiosos.




Críctor é a historia de adaptación a un ambiente extraño dunha boa constrictor que foi enviada por correo a Madame Bodot (que vivía nunha vila francesa) coma regalo de cumpreanos para o seu fillo (que estudaba os reptís e que vivía en África).







Olaf vivía nun planeta moi, moi pequeno. Nunha casa moi, moi grande. Un bo día, aburrido, Olaf saíu a camiñar… e camiñou! Olaf camiñou e camiñou, e un peixe que tiña a cola do revés atopou. –Vés comigo? –preguntoulle. E como non dixo que non…







Rebeca, qué che gustaría ser?


Gustaríame ser un peixe para escoitar o silencio e nadar libre no mar. Peixe, qué che gustaría ser?




 Manchas non sabe que facer. A súa familia abandoouno en vacacións. Atópase absolutamente so. As experiencias que comeza a vivir lle descobren o dura que é a vida na rúa. Un día métese nun barco enorme e comeza para el unha aventura inolvidable.

0 comentarios: